Jul 26, 2010

That Poor Part of Mine.


If I just can leave this heart in some other place.
If I can throw it far into the wide space.

If it were not for that weak fragile heart.
If only I can live without that poor part.

For it is the secret behind what I feel of pain
For all its naïve dreams simply went in vain.

If I could turn its pieces into ruthless stones.
I would hardly crush that part residing between my bones .

Oh , my heart would you please take off that romance coat.
Just have mercy on me and stop acting as if just off the boat.

13 التعليقات:

adel said...

ليس كل مايتمناه المرء يدركه
LOOL

Baskouta said...

Nooooooo
ta2riban mafish 7aga byetmnaha el mar2 wi yodrekha...
Thanks

Tarkieb said...

حد برضة يرمي قلب زي ده؟ سلامة قلبك.... العيب فينا يا فى حبايبنا اما الحب يا روحى علية

Baskouta said...

Tarkieb
حد يرمي قلب زي ده؟


ااااه
I wish I could wallahi , but what can I do...

Thanks for the sweet comment.
Regards,
Baskouta

فاتيما said...

in vain


بحب قوى التعبير دا

بينطبق على ناس
و احاسيس
و اماكن
و كلمات
و سنين
و ميت حاجة تانية
كلها بتطلع ف الاخر
لا تستحق
و بلا جدوى

in vain


رقيق كالعادة
يا بسكوتة
و حزين اكيد


صباحك خير
و رضا يا حبيبتى

Baskouta said...

صباح الخير يا مامي

تعبير بسيط بس مؤلم

كومنتك انتى اللى رقيق كالعادة

تحيات بسكوتية قلبية
بس مش
in vain

Ana keda said...

akeed f we2t ht7asy en 2albk da a7la 7aga f el donya
ber2to w mash3aro el gamila
w isa hyegy ely yasthlo
7elwa el note k el3ada :D

Tears said...

Lovely words ya Baskota


Wish you joyful days :)

فاتيما said...

صباح الخير يا حبيبتى
ازيك ؟

الفانوس دا مبعوت من يوسف
لكل حبايبه اللى تبعه
فى قايمة مدونته

و انتى اولهم اكيد

بوسات و حضونات
يا عيونى
٭ ۩ ٭

Caesar said...

very nice
i wish all the hearts like yours, and all the emotions like you

I'll pray to GOD for you

P A S H A said...

كل سنة وحضرتك طيبة وبألف خير وصحة وسلامة إن شاء الله
:)
رمضان كريم

Baskouta said...

Ana keda , fatima , tears , Caesae , Pasha :

Thanks for the sweet comments and kol sana wi entom bi7'eer
Ramadan Kareeeeem.

قوس قزح said...

كما تعودنا منك على فعل الخير
ندعوك للمشاركة فى يوم خير جديد
التفاصيل هنا
http://kouskoza7.blogspot.com/2010/08/blog-post_12.html
و هنا
http://hams07.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

رمضان كريم