Sep 22, 2011

It's for you.... No, it's for you.



In the early morning he sent her a RED ROSE with a note saying

I LOVE YOU.

He wrote the note with a smile on his face expecting the smile which will visit her face upon receiving his simple gift.

Within just one hour he received a package , his heart started beating strongly… unfolding the package he found nothing but his "ROSE"… the smile on his face suddenly disappeared…. He picked up the phone and called her saying " Why did you send it back to me ?? It's for you .


She said : No it is not for me any more……NOW, it is for you as it carries a kISS from me.


-----------

Simple things can do great things.





15 التعليقات:

Ramy said...

(:
(:

بس

أصل من رقة البوست ميستحملش أكتر من كدة

Baskouta said...

:)

انت اللي تعليقك يستاهل ابتسامات كتير

ميرسي يا رامي

ساره said...

تنهيده يا بسكوته
انتي عذبه جدااااااا

منتهي الاحساس اللي في الدنيا
:)

Sarah .. said...

Thanks for making this ‘ :))) ‘ baskouta .. :)

Simple things can do great things .
totally agree ..
Regards :)

Baskouta said...

سارة

:)
A kiss for you sweetie

Baskouta said...

Sarah
you r most welcomed here
thanks for the sweet comment.

wish you simple things with great effect.

regards,

Miss LoZa said...

OMG !
Wishing something that :)
Allahoma ew3dna :D

Baskouta said...

Miss Loza
يارب يا جميلة ربنا يوعدنا كلنا بالرومانسية اللي بنحلم بيها
انا اللي اوحالي بفكر البوست هو ان ممكن تكون الاحلام والتطلعات بتاعتنا بسيطة اوي بس جميلة اوي اوي

انا بس كل الحكاية نفسي في وردة
:)

وانتي ليكي مني وردة

Miss LoZa said...

طيب وبعدين يعنى هنفضل اعدين نقرا ونسمع عن الرومانسية بس ولا ايه ؟؟
ربنا مش هيوعدنا بحد نطبق عليه بقه ؟؟
ههههههههههههههههههههههههه
وانا نفسى فوردة كمان اصلا
يا نهار ابيض ,, ميرسى ربنا يخليكى يا رب
طيب ها بقه هشوفك امتى علشان تديهالى ؟ :P

Tarkieb said...

هههههههههههه حلوة وكدة يبقى وفرت هدية وعلى راي المثل من وردة واهديله وفوقها بوسة ..جميلة اووي بس كويس انه اتصل وفهم الحقيقة كان ممكن قال ردت هديته واكيد ما كانش ح ياخد بالة من البوسة...

Baskouta said...

Miss loza
ان شاء الله يا جميلة ربنا يرزقك باحلى قصة رومانسية في الدنيا

وياسلام انتي مش ليكي وردة انتي ليكي 1000 وردة
ويسعدني جدا اشوفك علشان اديلك كل الورد ده

صباحك ورد

Baskouta said...

Tarkieb

يعني هو الاستفادة الوحيدة انها وفرت هدية ههههههههه؟؟
عجبتني اوي من ورده واهديله
جميلة اوي

واه طبعا كويس انه اتصل وفهم
مش بحب حد يبني زعل على موقف من غير ما يفهم وراه ايه
ده لازم بين اي اتنين

علشان اوقات لما بنفهم اللي ورا الموقف بنكتشف ان اللي فهمناه في الاول ملوش اي صلة بحقيقة الموضوع

صباحك ورد بلدي

ستيتة حسب الله الحمش said...

الله
مش عارفة اتكلم
جميــــــــــــلة
وصباح ناس تقدر المشاعر الحلوة

فاتيما said...

http://weheartit.com/entry/15106697

eng_semsem said...

حاجات صغيره ممكن نعملها ممكن تغير حياتنا كتير بس كتير مننا مش بياخد باله وممكن الدنيا تسرقه
ياريت نلاقي الرومانسيه ده في الحياه
تحياتي