Jun 4, 2011

بــنــت بــابــا



طول عمري مكنتش بكسف اي حد يقولي " انتي بنتي " او " انتي زي بنتي " او اي كلام شبه ده وكنت بتعامل
مع الكلام ده
بزوق وبفرحة ان الناس شايفني بنوتة لطيفة
ويتمنوا اكون بنتهم

من يوم 7 مايو 2011
من يوم وفاة بابا
وانا برد رد واحد بس على اي حد يقولي انتي بنتي
رد ممكن حد يحسه عدواني او يشوف انه رد مش مناسب
لكن الرد ده بيطلع مني بتلقائية وبيطلع من قلب قلبي
وكاني بالرد ده بحضن بابا

برد اقول

انا مش بنت حد

انا بنت بــــابـــا
O.0


I'm Daddy's girl

7 التعليقات:

Unknown said...

جدعه :)

فاتيما said...

:)

صباح الرقة
يا بنت باباها

Amira Yusuf said...

بنت بابا :)
ربنا يرحمه ويسكنه فسيح جناته
اللهم آمين

متابعه :)

فاتيما said...

صباحك رضا وراحة بال
يا بنت بابا

يظهر دا
هيبقى لقبك يا بسكى

:)

يا رب تكونى بخير يا حبيبتى


صباح الخير

بوبو said...

البقاء لله يا بسكوتة
انا عارفة انها متاخرة اوي بس انا عارفة الموقف صعب اد ايه عشان كده حبيت اقولهالك لما الايام تعدي شوية
ربنا يا حبيبتي يصبرك ويهدي قلبك ويخليلك ماما .. كل ما بنكبر بنعرف غلاوة اهالينا اكتر.. وساعات يعملوها فينا ويغيبوا فنعرف غلاوتهم مرة اواحدة تشبه الصدمة.. كل ما يخطر ببالك او يوحشك ادعيله واقريله قران ومتنسيش "ولد صالح يدعو له ".. وباذن الله يجيلك في المنام كتير

Ramy said...

دة أكيد


يا بسكوته

و مادام بنت بابا

يبقى أكيد فى حلم كان بيشوفه فيكى

و أن شاء الله تحققيه

(:

الـسـيـدة نـون said...

ايوة صح

كل واحدة بنت باباها وبس

احنا مش بنات حد تانى

الله يرحم باباكى
ويرحم بابايا

ويرحم امواتنا جميعا