Mar 2, 2010

Somebody's Me





16 التعليقات:

Anonymous said...

اووووووووووووول تعليك

Anonymous said...

ازيييييييك

اخبارك ايه

يارب تكنونى بخير

Anonymous said...

هروووووح اسمع واجى

Anonymous said...

الله جميلة اوووى

ومن موقعى بقوله

you 'll always be inmy life
even if l'm not in your ife
cause you 're in my memry

Baskouta said...

صباح الخير يا ستار
ازيك يا جميلة
انا الحمد لله بخير

ميرسي على المتابعة الصباحية المبكرة

انا بحب الاغنية دي اوي
ومن موقعك يا جميلة قوليله اللى انتى عاوزاه
المدونة كلها عندك قولي اللى انتى تحبيه
بس ياريت قلبه يسمع كلامك

تحياتي البسكوتية الصباحية الرومانسية

Tears said...

Always tender and romantic :)

Baskouta said...

Tears ... Tanks sweetie for your sweet comment... you are so sweet.
Baskouta

فاتيما said...

انا ف الشغل يا بسكوتى


نفسى اسمع الغنوة بس مش نافع خالص

الناس ابتدت تهل اهى و انا محتاسة

عاوزة كمان اقرى البوست الطويل بس مش لاحقة عشان عاوز روقااااان
لما اقراه هنتكلم عليه اكيد

بحبك
اما امشى لحسن المدير بينده

سلام مؤكتا

Ana keda said...

i adore this song
bgd malhash 7al
i like also ur choices
w el video 7elw awi
hope u r fine sweety :)

adel said...

سمعتها عشان خاطرك انتي بس
:)
مش بحبه للدرجة :)
ههههههههههههههههههه

Baskouta said...

ماما انا عارفة يا حبيبتي انك عندك ضغط شغل ... ولا يهمك يا حبيبتي
وقت ما تروقي ابقي اسمعي الغنوة على رواقة اصلها رومانسية وعاوزة رواقة
اما عن البوست فانا عارفة انه عاوز وقت براحتك يا مامتي

بحبك ووحشتيني
بنوتك

Baskouta said...

Ana keda
Me tooooooo
I love this song and all his songs

I am fine thanks dear.
Thanks for the comment and for your concern
Baskouta

Baskouta said...

Adel
ميرسي يا عادل ربنا يخليك ليا
ايوة كدة انت اخويا سمعتها علشان خاطري بس

وش مكسوف

ميرسي
بس والله انا بموت في انريكي وبحب استايل اغانيه

تحياتي البسكوتية

Ana keda said...

never mind sweety
and what you are thanking me for??
you show u r grateful for my simple asking about you ....it's no thing honey to meintion it
some times you love people you never seen before but you love their loevly soul and u r one of them
thanks for being like that in this awful world

شاب فقرى said...

حلوة اوى الصورة
والاغنيه هادية
بس جايه لى فى وقت صعب :(
قاعد اشوف الفيلم المفضل
the dark knight
حلو اوى
ابقى شوفيه
تحياتى الفقرية :)
شاب فقرى

ستيتة said...

مساء الفل يا بساكيتو
عاملة ايه يا حبيبتي
انا انريكي مش هو التوب عندي
بس الأغنية جميلة قوي

انا بقى تجيبي لي الفتاك قاهر قلوب العذارى ابوه
عم خوليو
يا حلاوته
خوليو صوته بالنسبة لي بعد ثالث في الحياة

مسائك هنا وسرور وبسكوت جولي كمان