Mar 11, 2012

On the Mirror



Using her pinky lip stick he wrote

On her mirror a lovely note.


When she crawled out of her bed

She found that he left with no kiss on the head.


She frowned thinking of their last night fight.

She hoped they had a talk to put things right.


But looking at the mirror she was happily surprised.

The note says:


" whatever happened, do not let me sleep without you by my side"

LOve the way YOU LOvE ME

9 التعليقات:

فاتيما said...

يا خرااااااشى
انا عايزة مراية من دى
أليش دعوة بقى
عااااااااااااااااااااا

فاتيما said...

تحفة

أيوه كدا
الحاجات النواعمى
بتاعت زمان
الحلوة دى
واللون الاورانج حلو
والقلوب
والكلام ...
يا خراشى
يا لهوتينى
يا لهوى

Tarkieb said...

هههههههههه ده اكيد خلص قلم الروج بتاعها ...ومخدشي كمان بوسة انا خايف بعد ضحكتها لما يرجع ح تشوف صرفة معاه وتخليه ينضف المرايا....حلوة اووووي ..واحشانا الرومانسيات بتاعتك من زمان حمد الله ع السلامة وعلى راي المثل لعلع يا بسكوت

Baskouta said...

فاتيما
اجمل فاتيما
والله انتب تستاهلي بيت كله مرايات مكتوب عليها اجمل كلام في الحب
ربنا يسعد اوقاتك بكل حاجة حلوة
:)

Baskouta said...

Tarkieb:
لو تعرف انا كتير بعتز بتعليقاتك
يعني دايما بتدلع البسكوت وبترفع معنوياته
ميرسي كتير
وربنا يبارك في اصحاب البسكوت

اما عن المراية
فانا معنديش مانع خالص تفضل ملاينة روج
طالما الكلام حلو كدة

:)

لـــولا وزهـــراء said...

بسكويته
هى المرايه دى موجوده فى دنيا الواقع او مجرد كلام قصص وحكايات *_0
ده مش سؤال ده زى ما تقولى كده حسد مثلا او حقد ههههههههههههه
عاجبنى لون الروج اوى اوى بس عندى سؤال هو ليه اختار لون هادى وحلو كده فى الكتابه مش اختار لون غامق او تقيل اكيد هناك هدف من اختيار ذلك اللون اذ ربما يكون مدة صلاحياته قربت تخلص وعاوز يشترى لها واحد جديد هههههههههه
والله انتى عسوله اوى اوى هو المفروض كنت اكتب الكومنت بالانجليش بس معلش بقى المره الجايه نكتبه بكل لغات العالم


Wonderful
merveilleux
meraviglioso
رائـــــــــع

مشكوره على المرور الطيب عندنا وان شاء الله بقيت زبونه عندك
ارق تحياتى


زهــــراء

The illusionist said...

wow
i couldn't leave again without saying wow
wow then wow then another wow
telling u in my blog that ur post is great is not enough at all
i need to visit u here and say
wow wooooooooooooooooooooooooooow
i shall say that ur highness is so talented
greetings more than ever
btw
what so ever u will be the best
:)

Shaimaa said...

Hi Baskouta .. i miss you sooooo much , and i missed these soft blogs for a long time
what a wonderfull man, i need a man and a mirror like this

i think if each couple made "forgivness" as the title of their life ... they wld have a wondefull life .

نهر الحب said...

مش عارفة ليه فكرتيني بحتة من مسلسل بحبه جدا بتاع ليلي علوي وخالد ابو النجا
"مجنون ليلي"

كان كتب لها حاجة ع المرايا برضه
:))

انا برضه عاجباني المخدة اللي في البوست اللي فات
:))